6

22:42

Bolondos hangulatomban voltam a legutóbbi fotózásunk alkalmával. Azt hiszem, igazából csak a hideget szerettem volna kompenzálni. Akármennyire is meg szeretném mutatni ezt a pulcsit, itt a blogon, azért néha nehéz a hidegben fagyoskodva várni újabb és újabb képekre, amíg egyik sem sikerül a kívánalmaimnak megfelelően. Ahh, őszintén megmondom, eddig szerettem a telet, viszont idén már annyit fagyoskodtam, sosem találom el, hogy épp melyik kabátot vegyem fel, túl sok a leheletvékony darabom, ami jól néz ki... megcsalják a szememet.
Visszakanyarodva a tárgyhoz, ennek a pulcsinak a körítése valóban nagy dilemmát okozott. Nem az igazi a fekete csőgatya, de sajnos a mom jeanshez nem vagyok elég bátor. Őszintén megmondom, nem merem viselni. Tudjátok, az a jó old school Levi’s mom jeans. Imádom másokon, magamon is meg kellene találnom a módját, a darabokat, hogy mégis miket párosítsak hozzá. Végülis így lett, apró amerikai-gimis stílusban, a legújabb kedvenc lakkcipőmmel. Looove! A következőkben szerintem visszatérek azért az elegántosabb szettekhez, amiket jobban magaménak érzek. Azért azt ismerjük el, hogy néha jók ezek a sportosabb felsők, amikor nem akarjuk reggel törni a fejünket túl sokáig az aznapi viseletet illetően.

Pulóver: http://tinyurl.hu/uMom/







You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts