Back To School - UNI edition

11:56


Vissza a suliba! Nekem szó szerint vissza a suliba, ugyanis egy év kihagyás után ismét beülök az iskolapadba. A gimi után hatalmas vágyam volt kikerülni a nagyvilágba, szabadnak lenni, azt dolgozni, amit igazán szeretnék. Nem panaszkodhatok, a lehető legjobb munkahelyre kerültem, összlátvánnyal foglalkoztam. Habár le kéne zárni, nem annyira tudom a hátam mögé utasítani, mint korszakot, olyan friss. Már koncentrálnom kell az egyetemre. Látványtervező szakra felvételiztem, és ebben az egy évben rajzot tanultam aktívan. Nagyon hálás vagyok, hogy bekerültem, mert higgyétek el, sokkal egyszerűbb a tantárgyak felvételével bajlódni, mint felelősséget vállalni egy produkcióért.
Kicsit talán éles a váltás a tengerpart-szalmakalapról a dzseki-hosszúnadrágra, viszont eléggé kiszámíthatatlan idő fogadott Franciaországból visszatérve. Közben hódítanak a back to school posztok. Én is kaptam az alkalmon – és az időjáráson -, muszáj megmutatnom a legújabb szerzeményeimet. Ez a dzseki nemcsak szabásában amerikai stílusú, de még a nyomatok is azt erősítik. A nadrág szűk, boka felett végződő, must have darab bő felsőkhöz. A Nike cipőm pedig csakúgy önmagában… öltöztet. Én nem szeretem az elegáns szetteket sportcipővel bolondítva, épp ezért került elő most, egy szokatlanabb, lezserebb összeállításnál. A lányos vonalat megtartva felkaptam a pompomos hátizsákomat. A kiegészítőknél még megemlítendő a karika fülbevalóm, ami most annyira felkapott, és én is imádom – retro chic.

Bomber dzseki: http://bit.ly/2vOgDYo
Nadrág: http://bit.ly/2eNlx0x






You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts