18:55

Scarecrow

Bevallom, hogy már nagyon kényszeresen keresgéltem jó hátteret fotózáshoz. Aztán történnek olyan varázsütések, amik hatására egyszer csak bevillan a megoldás. Elkészítettem ezeket a nagyon tavaszi fotókat - úgy, hogy konkrétan az öltözetem érzésre lett kiválasztva. Mintha a nagyon nagyon mély tudatalattimban mindig is tudtam volna, hogy milyen kimenetelű fotókat szeretnék, végül megszülettek. Ez az, amit én alkotásnak nevezek. Mikor gondolkodás nélkül minden a legmegfelelőbb irányba terelődik.
Na és hogy mi is volt a fejemben ott nagyon mélyen kompozíciót illetően? Valami egyértelműen tavaszias szett, ami könnyed, ámde látványos. Így esett, hogy ezzel a kezeslábassal és a kertes háttérrel határozottan nevezhetném magam madárijesztőnek. Számomra olyan, mintha meg lennének hintve a képek egy csipetnyi vintage életérzéssel. Olyan hagyományos hatást kelt a muskátli, a vödör, a kerítés, a napsütés...
A különleges ujjú felső engem virágszirmokra emlékeztet. Egyébként elég hosszú tunikaszerű darab, aminek az alján ugyanez a minta a szegély. Figyeljetek, én nem tudok mást mondani, nekem a Shein az egyik kedvenc webshopom. Már többször is rendeltem, és hát nemcsak én, ti is tisztán láthatjátok a linkre kattintva, hogy ugyanúgy néz ki minden egyes darab, ahogy az én képeimen. Ugyanazt kapom, amit kiválasztok. Egyébként ennek a felsőnek velúrszerű anyaga van, és hát, ne tagadjuk, isteni mély púderszíne.
Ó, és imádom a virágokat! Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok!

Link a felsőhöz: http://bit.ly/2p84mKm







You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts