21:08

Velvet meets velour

Lehet, kicsit későn reagálok a lace up őrületre. Mindenesetre szerettem volna egy olyan darabot, ami hódol neki, és ez semmiféleképpen nem egy olyan tipikus felső, amit minden második lányon látni a legtöbb buliban. Mellesleg nem is azt a területet kívántam hangsúlyozni, így esett hát, hogy ezt a krémszínű gyönyörűséget választottam ki. Mi más dukálna hozzá, ha nem fekete magasszárú, térd fölé csizma, amit még százféleképpen szeretnék hordani egyébként... Szerintem már ez a két alsó darab elég kihívó, így egy bársony hatású hosszúujjúval egészítettem ki a szettet.
Enyhe időben fotóztunk, gyönyörű környezetben. Eléggé behálózza a mindennapjaimat a képzőművészet, ezért az sem teljes véletlen, hogy az ablakon benézve egy kerámiaműhely látható. Vagy nem teljesen látható. Sajnos az utóbbi időben nem jut annyi időm, amit szabadon azzal tölthetnék ki, hogy ötletelek, színesebbnél színesebb projekteken töröm a fejem. Most egy nagyon hosszútávú cél lebeg a szemem előtt, ami elől nem térhetek ki különböző kis utakon. Viszont anélkül nem tudok élni, hogy nem csinálok néha valami aktuálisan kedvemre valót, legyen ez egy finom, pikáns étel vagy egy fotósorozat.

Szoknya: http://www.rosegal.com/skirts/faux-suede-mini-skirt-with-972109.html?lkid=58778





You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts