22:51

ZAFUL summer haul #1

Ééés végre ismét outfit poszt! Talán a nyár tud a legjobban megihletni ahhoz, hogy különböző szetteket kombináljak össze, most már így a nyár közepe felé haladva végre kimondhatom, hogy igen, betáraztam új ruhákból szerencsére, így már kissé érdekesebb lehet számomra egy-egy légyott. Nem is kell mondanom, ez az új gardrób tartalmaz új fürdőruhákat is, hiszen ilyen melegben az sem lehet elég. Talán már unjátok, de én rettentően imádom a zaful.com oldalt, és mivel aktívan rendelek onnan, ez mozgat meg a legjobban az utóbbi időben, nos meg kell említenem. Hiszen a bikini felső is, amit rajtam láthattok, onnan van! Természetesen bugyi is járt hozzá, a képek alatti linken megtaláljátok. Annyira jó, kötött anyaga teszi különlegesebbé, mint a többi. Régóta szemeztem ezekkel, de mindegyik kötött minta-utánzatot gagyinak tartottam, viszont itt belebotlottam egy igaziba. Hogy tetszik nektek? Mindenképpen írjátok majd meg nekem! Ja, és a szoknya sem elhanyagolható, imádom, szaggatott, szerintem ez a nyár egyik legújabb slágere - számomra legalábbis. Pici vintage hangulat sem maradhat ki!

You Might Also Like

1 megjegyzés

  1. great blog, lovely girl, very cute, nice outfits ! ♥ http://lolitafashionclub.blogspot.com

    VálaszTörlés

Popular Posts