21:12

The ultimate smokey eye makeup look

Nagyon boldog vagyok, hogy gyakorlatilag egy új poszt fajtával rukkolhatok elő! Megpróbáltam kicsit tudatosítani az internetes felületeim használatát, ám amitől nem tudok elszakadni, az a blogolás. Félreértés ne essék, meg sem fordult a fejemben, hogy abbahagyom, csupán kipróbáltam a Youtubeozást, és míg azt távol állónak érzem magamtól, ezért marad a fényképekkel teletűzdelt blogposzt.
A sminkelés gyönyörét ugyan nem tudom olyan részletesen elmagyarázva átadni, így a használt termékekről fogok képet beszúrni, valamint a végeredményről.

Ezúttal egy füstös sminket készítettem. Ez nagyon vad, élénk, könnyedén megváltoztatja az arcot, az összképet, ezért óvatosan kell bánni vele, s egy-egy neves rendezvényen vagy ünnepen kívül nem is tudom elképzelni magamon hétköznapi viseletként. Ennek ellenére ismerek olyan személyt, aki lehengerlően mutat benne akár egy szimpla szerdán is, úgyhogy azt gondolom, nem lehet túlzottan bekategorizálni a dolgokat.
Alapozás után a szememre fókuszáltam. Egy cellux ragasztócsíkkal "összekötöttem" a külső szemzugomat és a szemöldököm alját, így egy éles vonalat kaptam később a szemhéjpúder és tus használata után. Az egész szemhéjamra felvittem egy fényesen csillogó világos szemfestéket, majd a mélyítővonalba került egy középbarna szín enyhén elsatírozva. Ezután fekete színt vittem fel a külső szemzugomtól számítva a szemhéjam negyedéig, és elsatíroztam. Figyeltem arra, hogy felfelé haladva ugyanakkora rész maradjon ki a szemöldökömig mindkét szememnél. Ezután már csak egy cicás tusvonal maradt hátra, és a cellux eltávolításra is kerülhetett! A smink elkészítése során használt termékeket a képek alatti listán tüntetem fel.

Felhasznált termékek:
L'oreal True match alapozó
L'oreal Mega Volume szempillaspirál
Miss Sporty Cat's eyes liner szemhéjtus
Makeup Revolution Iconic 2 szemhéjpúder paletta


Üdv,
Adél

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts