12:41

HEALTHY BREAKFAST

A tavaszi szünet első napján elengedhetetlennek találtam egy olyan reggeli elkészítését, aminek alapja nem egy tartósítószerekkel 'túladagolt' péksütemény, amivel sajnos a hétköznapi reggeleken mindig kezdek. Kezd elkapni a tavasz szele, így felüdülés színeket látni mind a természetben, s mind a tányéromon. Amikor kimentem a konyhába, nem tudtam még, hogy mit fogok enni pontosan. Erről azért szeretnélek tudósítani titeket, hogy lássátok, milyen egyszerűen össze lehet állítani ezt az egészséges reggeli kezdést. Végül banánt, narancsot, kiwit, és vékony almaszeleteket aprítottam fel. Készítettem banánturmixot, amit a pohárban láthattok, illetve azzal öntöttem nyakon az elkészült kompozíciót. A tetejére mélyhűtőből kivett bogyós gyümölcsöket szórtam. Természetesen más gyümölcsökből is elkészíthetitek, nekem jelen esetben ezek álltak rendelkezésemre.
Ha a banánturmixot is el szeretnétek készíteni, ahhoz szükségeltetik egy-két evőkanál méz, és ízlés szerinti mennyiségben joghurt vagy tej.
Finom, frissítő napindító, nem lehet mellényúlni vele!













Üdv,
Adél

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. nagyon jól néz ki, szerintem megyek is és körbenézek, milyen gyümölcsök vannak itthon :D

    Emma xx
    http://iemmafashion.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem találtál eleget a fincsiség elkészítése érdekében! :D

      Puszi,
      Adél

      Törlés

Popular Posts