15:51

Nude topping

Sziasztok!
Az őszi hangulatot nem késlekedve fotóztuk le hétfőn. Egy elegáns szettben nyugtáztam, hogy bizony már szükség van valami felsőre, ugyanis túl hűvös szelek fújnak már a legtöbb szimpla felsős kombinációhoz.
Nagyon szeretek elegánsan öltözködni, és mindig nagy megváltás, amikor színházba megyünk vagy esküvőre, olyankor tényleg kiöltözhetek. A jövőbeli munkámat is mindig úgy képzeltem el, hogy kicsípett üzletasszonyként tudjak mozogni a hétköznapokban - természetesen ezen elhatározásomat az öltözetre alapozva, logikus...
Egy nude, azaz világos rózsaszín blézert párosítottam ugyanolyan árnyalatú magassarkúhoz, a felső és a nadrág zavartalan fekete alapot képeztek. Nagy köves fülbevalóval kívántam csillogást csempészni a szettbe. Az ajkaimon a zseniális NYC rúzs lenyomata pompázik, hihetetlen az állaga, a fedése és színe is!
Mint láthatjátok, közel egy év alatt megint hosszúra megnőtt a hajam. Idén lesz a szalagavatóm, utána szándékozom megtenni ismét a vágatásos lépést. Gondolkozom frufrun is, bár amikor kicsi voltam, hosszú hajhoz és gömbölyű archoz nem állt jól. Elhatározásomig mindenképp élvezem hátközépig érő loknik csodáját!








(A képeket Szabó Ráhel készítette)

Üdv,
Adél

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts