12:47

In another century

Folyamatosan ég bennem az alkotásvágy. A művészetek a lételemem. Nem tudom elképzelni vakon az életemet. Ha épp nem vagyok lusta vagy fáradt, már találom ki a következő lépést ahhoz, hogy kreativitásomat kamatoztathassam, valamibe beleönthessem.
Az alábbi sorozat télen készült, megfáztam, ezért otthon maradtam. Felvettem a szürke galléros ruhámat, mellé a régies aranyfülbevalót, és múltszázadi hajkoronát kanyarítottam magamnak. A sok inspirációs videónézegetés megteszi a hatását, elsőre sikerült a frizura pár saját tipp bevetése után.
Először ezt az egy hollós fotót posztoltam Instagramra (KATT). Később elkezdtem Photoshopban a sorozat többi darabjával is kísérletezgetni. Tavaly az iskolában tanultam meg egy csomó mindent a programról, ezért már el tudtam indulni valahol, többnyire az ott megszerzett tudásból táplálkoztam. Bár van hogy csak kattintgatok, és végül olyan absztrakt lesz, hogy visszafordíthatatlan a művelet, és nem is bánom, mert megtetszik a véletlenszerűsége. Van még pár nyers kép, azokat is felhasználásra kívánom bocsátani a továbbiakban, egyelőre azonban a lent látottaktól kaptam ihletet. Fogadjátok sok szeretettel ezt az ízelítő montázst első manipulációs munkám eredményeként!


(A képek saját készítésűek)


Üdv,
Adél

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts